13 Şubat 2015 Cuma

Grinin elli tonu

Merhabalarr bu kış içimdeki gri aşkının sebebini  daha önce kitaplarını okuyup, şimdide dört gözle filmini beklediğim  Fifty Shades of Grey (grinin elli tonu) bağlamak istiyorum.gerçektende griye aşık olmamak mümkün değil :) hala okumayanlar varsa eğer filmden önce Fifty Shades of Grey) tavsiye ediyorum.Okuyanlarında nedemek istediğimi anladıklarından eminim.Gelelim yeryüzündeki griye; gri kabanlar,özellikle salaş kazaklar,gri hırkalar kısacası gri ! Bütün renklerle rahatlıkla kombinliyeceğimiz ve uyum içinde kullanabileceğimiz grinin elli tonunu umarım sizde severek kombinlerinizde kullanırsınız.


9 yorum:

  1. HAYIRLI OLSUN.
    Sizi takibe aldım. Eğer siz de hala beni izlemiyorsanız beklerim.
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Bir GREYY hayranı olarak bayıldımm :)(:

    YanıtlaSil
  3. Blogun hayırlı olsun bol izleyicin olsun:) ben gri giyinince içine bir renk katıyorum morla uyumu zaten su götürmez bir gerçek :) bizim blogada beklerim sevgiler Çisem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol cnm.evet özellikle mor ve fuşyala harika oluyor seni ziyarete gelicem sevgiler.

      Sil
  4. Blogunuzda başarılar !
    Sizi GFC den takibe aldım, ben de beklerim :)
    http://nowacraft.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Merhaba :) Blog keşif etkinliğinden geldim. Pek yakışmış griler. ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler takibe alıyorum hemen :)

      Sil