25 Şubat 2016 Perşembe

Maskara ve eyeliner denemeleri

Yeniden Merhaba ! 
Küçük alışveriş sonrası severek aldığım ve kullandığım üŕünleri yorumlamak istiyorum. Daha da merak ettiğim ve araştırdığım bir çok ürün var aklımda onlarıda aldığımda paylaşırım diye düşünüyorum.                                                                                              

Maybelline'nin bütün maskaralarını kullandım. Hepsinin fırçası birbirinden farkli ve ayrı ayrı hitaplarıları var hiçbirinde hepsi bir arada yok. Benim kirpiklerim çok uzun olduğu için hiç memnun kalmadığım bir maskara olmadı. Yeni çıkan The falsies push up drama şeker mi şeker ambalajıyla dikkatimi çekti. Yeni açılan çoğu maskara gibi oldukça ıslak fırçası biraz zayıf ama  maskaradan beklentiniz kirpikleri uzatması ve siyahlıksa bu üründen memnun kalıcaksınız. Unutmadan en önemlisi tabiki doğru teknikle uygulamak.
 
 
En sonunda aradığım eyelinerı bulmuş bulunmaktayım. Rimmel London Exggerated Eyeliner  tabi daha iyisini bulana kadar, özelliği %100 siyah görünüşü olması,fırça ucunun süngerimsi bir yapısının olmasından dolayı kullanımı oldukça  kolay . Ucu dipliner ucunada cok benziyor ve ıslak bir görüntüsü var. Benim için en önemli özelliği ise kesinlikle akma, bulaşma yapmıyor kalıp gibi kalıcılığı çok güzel.

2 yorum:

  1. güle güle kullan tatlım :) aradığını bulmana sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkurler canim çok başarılı tavsiye ederim :)

      Sil